terça-feira, 9 de julho de 2013

Weekend Clothes


  I got a new eiderdown so you may notice some differences in this Weekend Clothes.

  Eu ganhei um edredom novo então talvez vocês percebam algumas diferenças nesse Weekend Clothes.


   Friday (July 5th) | Sexta (5 de Julho):
 Went to a Festa Julina (typical Brazilian "party" that happens in June and July) in the place that I used to live. 
 Fui na Festa Julina do condomínio que eu morava.





   Saturday (July 6th) | Sábado (6 de Julho):
 Went to my grandparent's house. 
 Fui pra casa dos meus avós.






ps.: On Sunday I went to a store with my parents with a blossom dress, blue cardigan and this kitty flats. I forget to take a picture, sorry!

ps.: No domingo fui pra uma loja com meus pais com um vestido florido, cardigan azul e essas sapatilhas de gatinho. Esqueci de tirar foto, foi mal!



Hey! Seria legal se vocês visitassem o Prefira Girafas!

Nenhum comentário:

Postar um comentário